maandag, mei 03, 2010

Vragen van communityleden...

Ieder jaar organiseren wij op onze school de zogenaamde "polderdagen". Dit is een vakoverstijgend project bestaande uit 2 onderdelen: een biologie-onderdeel en een aardrijkskunde-onderdeel in de Eempolder bij Eemnes.

Het aardrijkskunde-onderdeel vinden wij echter in de huidige vorm nog iets te theoretisch en zijn op zoek naar meer praktische opdrachten. Het huidige programma bestaat uit het inkleuren op een topokaart van de zomer- en winterdijk,aflezen N.A.P binnen en buiten de polder en de werking van de sluis en het gemaal. Ook doen we daar de proef: "wat bezinkt het eerst: zand, klei of zand?".
Via deze weg wil ik jullie vragen of jullie betere/aanvullende ideeen hebben om dit project meer praktisch te maken.
Met vriendelijke groet,
Roger Löcher quad4roger@hotmail.com
--------------------------------------------------

Ik volg een studie lerarenopleiding in Tilburg en op dit moment ben ik bezig met mijn afstudeeronderzoek die sterke verband heeft met de ecologische gevolgen van de recreatiedruk in Geuldal. Ik ben opzoek naar de publicaties of informatie over de aantasting in Geuldal door de recreatiedruk. Graag jullie reactie over...
Alvast bedankt,
Ros Radosh ros.radosh@hotmail.com
--------------------------------------------------

Geen opmerkingen: