vrijdag, maart 28, 2008

Atlas óver het onderwijs: (bijna) gratis van Noordhoff

Uitgeverij Wolters- Noordhoff heeft een naamswijziging ondergaan: Noordhoff Uitgevers en ter gelegenheid hiervan heeft ze een atlas óver het onderwijs in Nederland gemaakt. Ze vieren hiermee het feit dat ze al 172 jaar meedoen aan het onderwijs in Nederland. Om het feestje niet alleen tot een borrel op kantoor te laten zijn heeft Noordhoff besloten om 72.000 van deze atlassen beschikbaar te stellen aan de mensen van het onderwijs: jullie dus.
Je kunt op hun website vanaf 31 maart deze atlas aanvragen tegen alleen de verzendkosten. (waarom niet helemaal gratis?). Via school bestellen dus....

Ik heb hem nog niet gezien. Plasterk wel, want hij heeft het eerste exemplaar vandaag mogen ontvangen. Wellicht dat er nog iets over Enschede in te vinden is?
Of er ook veel kaarten in staan kan ik nog niet zeggen. Wat ik aan plaatjes heb gezien zijn het veel tabellen en grafieken, ook interessant natuurlijk, maar een geograaf gaat voor kaarten.....
Als ik hem heb zal ik er wat meer over zeggen. Voorlopig moeten jullie het even doen met deze: percentage onbevoegde docenten in de grote steden. Oh,oh Den Haag....
Klik op de afbeelding voor een groter exemplaar.

Geen opmerkingen: