woensdag, september 29, 2010

Educatief Amsterdam: aardrijkskundelessen op maat

Allerbeste docenten aardrijkskunde in het Amsterdams onderwijs en geografen daarbuiten,

Mijn naam is Leo Tjoelker, educatief ondernemer, en ik ben per 1 augustus jongstleden éénpitter onder de naam ‘Educatief Amsterdam’. Naast leerlingcoaching bied ik ook educatieve activiteiten (o.a. veldwerk, excursies en diverse uitjes) en (ontwikkeling van) lesmateriaal aardrijkskunde aan. Als voormalig docent aardrijkskunde in het Amsterdams onderwijs is het overgrote deel van het lesmateriaal en de educatieve activiteiten uiteraard aardrijkskundig getint.

Mijn website http://www.educatiefamsterdam.nl/ is sinds kort online en ik nodig u uit om deze te bekijken. Onder ‘Vrij lesmateriaal’ treft u gratis en onbeperkt aktuele lesopdrachten aardrijkskunde aan. Een voorbeeld is een les over ‘Roma in Europa’ inclusief een opdrachtblad voor leerlingen en een antwoordblad. Op 10 oktober vinden er grote staatshervormingen plaats op de Nederlandse Antillen. Hieraan gekoppeld zal binnenkort een ‘les Nederlandse Antillen’ verschijnen op de site. Naast dit gratis aanbod bied ik ook commerciële diensten en lesmateriaal aan. Kijk er vrijblijvend naar en wellicht kan ik u van dienst zijn.

Hartelijke groet, wellicht tot kijk.
Leo Tjoelker
e-mail: tjoelkerleo@hotmail.com (per 15 oktober óók info@educatiefamsterdam.nl)

Geen opmerkingen: